آفرینش محیط اداری با پارتیشن فریم لس
نوشته شده توسط : نویسنده

پارتیشن فریم لس

پارتیشن فریم لس یک فضای کاری ساده و یکپارچه را برای کاربران فراهم می‌کند. یک ظاهر زیبا و شفاف ارائه می‌دهد. این محصول ارتباط موثری بین فضای خارجی و داخلی قسمت‌ها بوجود می‌آورد.

امروزه استفاده از پارتیشن فریم لس یک انتخاب مطلوب برای فضاهای اداری است. این پارتیشن‌ها نسبت به دیوارهای آجری و قدیمی که در طراحی فضاها کاربرد داشتند، کارایی بهتری دارند. به دلیل قطر کمی که دارند مناسب استفاده در فضاهای کوچکی هستند که استفاده حداکثری از فضای موجود در این فضاها بسیار اهمیت دارد. این نوع پارتیشن می‌تواند فضای بازتر و مطبوع‌تری را هم از لحاظ روشنایی و هم از لحاظ کاهش سطح سر و صدا ایجاد کنند. این دسته از پارتیشن‌ها مناسب استفاده در فضاهای گوناگون هستند.

 

امتیازات استفاده از پارتیشن فریم لس

پارتیشن‌های فریم لس یا بدون قاب نور طبیعی را به خوبی در سراسر محیط پخش می‌کنند. پس در هزینه‌های مربوط به انرژی صرفه جویی می‌شود. با وجود نوری کافی و طبیعی در دفتر، بهره‌وری کارکنان افزایش می‌یابد. نور طبیعی استرس و خستگی را کاهش می‌دهد. عملکرد را بهبود می‌بخشد.

این دسته از پارتیشن‌ها چون مانند پارتیشن ام دی اف چهارچوب ندارند در نتیجه محیط بازتر و مطبوع‌تری را به کاربران ارائه می‌دهند. پارتیشن فریم لس نیز مانند دیگر پارتیشن‌ها می‌تواند عایق صوتی و دما باشد اما میزان آن خیلی کمتر از موارد دیگر است.

این نوع پارتیشن با طراحی که دارند  به کسب و کارها اجازه می‌دهند تا فضاهای اداری متناسب با نیازهای خاص کاربران ایجاد کنند.

آنها می‌تواند حسی از پیچیدگی و سبک را به هر فضای اداری اضافه کنند. همچنین می‌توانند به ایجاد ظاهری مدرن و حرفه‌ای‌تر کمک کنند.

علاوه بر این موارد، نصب و نگهداری این نوع دیوارهای جداکننده نیز نسبتا آسان است. همچنین دوام و ماندگاری بالایی دارند.

شیشه در پارتیشن فریم لس قابل تعویض است و در صورت شکستن می‌توان آن را عوض کرد. البته امروزه از شیشه‌های نشکن و یا شیشه سکوریت در این دسته از پارتیشن ها استفاده می‌شود.

پارتیشن آلومینیومی مدل فریم لس

 

استفاده از پارتیشن فریم لس

از این دسته از پارتیشن‌ها برای دفاتر خصوصی، اتاق کنفرانس و جلسات و محیط‌های مشترک بین کارمندان مانند اتاق غذاخوری و اتاق استراحت نیز می‌توان استفاده کرد. این پارتیشن‌ها می‌توانند دفاتری با نور کافی ارائه دهند. برای اینگونه فضاها شیشه‌ای با رنگ روشن انتخاب می‌شود. همچنین می‌توان برخی از وسایل تزئینی مانند گیاهان، آثار هنری یا فرش، میز و صندلی به محیط اضافه کنید.

 

رعایت چند نکته هنگام خرید

انواع گوناگونی از شیشه‌ برای این دسته از پارتیشن‌ها وجود دارند. انتخاب نوع مناسب برای نیازهای کاربران مهم است. میزان نور طبیعی را که می‌خواهید وارد فضا کنید و همچنین سطح حریم خصوصی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب محل نصب پارتیشن، مهم است که چیدمان فضای خود را در نظر بگیرید. شما باید پارتیشن‌ را طوری نصب کنید که  ارتباطات و همکاری کارکنان را بهبود بخشد.

هنگامی که پارتیشن بدون قاب را در فضای خود نصب کردید، می‌توانید برخی از اکسسوری‌های شخصی را به فضا اضافه کنید تا احساس جذابیت و راحتی بیشتری به آن ببخشید. می‌توانید گیاهان، آثار هنری یا سایر وسایل تزئینی را که دوست دارید به محیط اضافه کنید.

پارتیشن فریم لس مزایای زیادی نسبت به دیوارهای سنتی دارند. درنتیجه آنها را به انتخابی محبوب برای طراحی اداری تبدیل می‌کند. آنها می‌توانند به ایجاد فضای کاری بازتر و مطبوع تر، بهبود انتقال نور طبیعی و کاهش سطح سر و صدا کمک کنند. از نوع فریم لس پارتیشن‌ها می‌توان برای ایجاد انواع مختلف فضاهای اداری استفاده کرد.

چوب فروش با دو ده تجربه در تولید و اجرا پارتیشن اداری، می‌تواند صاحبان کسب و کار و مدیران را در تجهیز فضای اداری یاری رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.




:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: